Nog even wachten - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Danny en Denise - WaarBenJij.nu Nog even wachten - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Danny en Denise - WaarBenJij.nu

Nog even wachten

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Danny en Denise

27 Oktober 2016 | Nederland, Rotterdam

Vandaag is onze laatste werkdag en dan kunnen we ons echt gereed maken voor onze huwelijksreis naar Japan! Jaaaa het gaat nu echt bijna gebeuren! Maandag rond 10.30u stappen we in het vliegtuig en dinsdag rond 10.30u lokale tijd stappen we in Tokyo weer uit 't vliegtuig. We hebben er super veel zin in en na maanden voorbereiden kunnen we nu onze plannen gaan waarmaken! Deze week diverse keren onze geboekte hotels en ryokans bekeken :-) Heerlijk die voorpret! Het weer in Japan is in november overdag gemiddeld een graad of 15. Super dus! Voor nu ga ik toch nog even m'n ogen dichtdoen in de trein voordat ik op 't werk ben. Fijne dag!

Liefs
Denise

• 27 Oktober 2016 - 09:00

Willy:

Heel veel plezier! Geniet ervan.

• 27 Oktober 2016 - 11:33

Manon:

Hé dubbel D,

Wat leuk! het is zover. Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar jullie toekomstige verhalen.

Groetjes Manon en B

• 27 Oktober 2016 - 14:49

Rompuy :

Veel plezier daar in Japan, maak er een mooie trip van!

• 29 Oktober 2016 - 18:10

Nico En Maaike:

Alvast heel erg veel plezier toegewenst, daar in het verre oosten. We kijken nu al uit naar jullie nieuwe reisverslagen.

• 29 Oktober 2016 - 22:36

Astrid Van Der Leeden:

Heel veel plezier in Japan. Lekker genieten. Ben heel benieuwd naar jullie reisverhalen. xxx